Festool dostarcza elektronarzędzia od ponad 95 lat i jest w pełni świadomy z wyzwań, z jakimi zmagają się rzemieślnicy w swojej codziennej pracy. Dostarczanie niezawodnych narzędzi to jeden z priorytetów Festool. Równie ważnym zadaniem jest opieka nad użytkownikami narzędzi, którzy zaufali marce. Jeżeli kupujesz narzędzia Festool dostajesz w pakiecie serwis na równie wysokim poziomie, jak jakość oferowanego sprzętu. Innymi słowy jesteśmy zadowoleni tylko wtedy, gdy Ty jesteś zadowolony.
Nasza troska o klientów nie kończy się jednak wraz ze sprzedażą narzędzia, ona wtedy dopiero się zaczyna. Dzieje się tak, dzięki bezpłatnym usługom w ramach Gwarancji all-inclusive, doradztwie technicznym oraz licznym szkoleniom.
Zlecenie naprawy online przez konto MyFestool
Jeśli Twoje narzędzie odmówi współpracy lub wymaga wymiany jednej z części, a Ty zlecisz jego naprawę online za pośrednictwem konta MyFestool, to odbierzemy je od Ciebie i naprawimy, tak szybko, jak to tylko możliwe. Zazwyczaj narzędzie spędza w naszym serwisie 1 dzień, po czym odsyłamy je pod wskazany adres. Dlaczego tak robimy? Bo wiemy, że każdy dzień zwłoki w pracy, to Twój stracony czas i pieniądze, a nam zależy na tym, żebyś mógł wrócić do pracy jak najszybciej.
Wybierając formę zgłoszenia naprawy za pośrednictwem konta MyFestool, Twoje zgłoszenie trafia do nas szybciej niż samo narzędzie, dzięki czemu możemy zaplanować jego naprawę w całym procesie logistycznym, a Ty masz pewność, że narzędzie dotrze do Ciebie bez niepotrzebnej zwłoki.
Festool Connected
W warsztacie, na budowie lub w domu: Festool Connected to inteligentne produkty i aplikacje, które zapewniają optymalne wsparcie w każdej sytuacji roboczej. Aplikacje stanowią idealne uzupełnienie systemu Festool, umożliwiając komfortowe zarządzanie narzędziami z technologią Bluetooth®, jak również korzystanie z usług serwisowych. aplikacja Festool Work to kolejne sprytne narzędzie, które rozszerza ofertę aplikacji Festool. Aplikacja umożliwia m.in. podgląd czasu pozostałego do wygaśnięcia gwarancji, stwarza możliwości kontaktu z serwisem Festool, a także prezentuje partnerów handlowych działających w bezpośredniej okolicy. Ponadto aplikacja Festool Work umożliwia rejestrację narzędzi w bezpłatnym pakiecie usług Festool „Gwarancja all-inclusive”, oraz obsługę poprzez smartfon.
Zleć bezpłatną ekspertyzę swojego narzędzia w Serwisie Festool
Wyślij swoje pogwarancyjne narzędzie wymagające naprawy do Centralnego Serwisu Festool, a my Serwis wykona jego bezpłatną ekspertyzę i przygotuje kosztorys naprawy. Jeżeli przyjmiesz ofertę, to zyskasz dodatkowo 12 miesięcy gwarancji serwisu Festool na zakres naprawy. W przypadku braku zgody na naprawę wg. kosztorysu, Festool Serwis zwróci Ci zmontowane narzędzie całkowicie bezpłatnie.
Gwarantujemy bezpłatną przesyłkę w obie strony – niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na naprawę. Promocja trwa od 15 maja do 15 lipca 2023 r.