Ciągły rozwój, ulepszanie systemu pracy oraz spełnianie oczekiwań naszych klientów – to cel, do którego dążymy.
Na przestrzeni kilku lat działalności firmy HOMAG w Polsce, dział Serwisu nieustannie usprawniał procesy obsługi swoich klientów.
Sprzedaż maszyny, to pierwszy krok do zainwestowania w najwyższej jakości urządzenie. Kolejnym etapem jest bezpośrednia współpraca serwisu z klientem, tak aby zapewnić ciągłość procesu oraz najwyższą jakość produkowanych elementów.
Dział serwisu to zespół wysoce wykwalifikowanych ludzi, którzy codziennie dokładają wszelkich starań, aby jak najlepiej obsłużyć naszych klientów. W związku z tym rozbudowujemy nas zespół począwszy od techników serwisowych, a skończywszy na administracji. Chcemy zwiększać naszą wydajność i jakość obsługi, dostosowując się do potrzeb rynku.
Aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów postanowiliśmy wydłużyć godziny pracy działu serwisu, tak aby z naszych usług mogli korzystać także klienci pracujący w systemie zmianowym. Dodatkowy dyżur działu serwisu codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 16:00 – 18:00 to działanie skupione w kierunku naszych klientów, tak aby w dodatkowych godzinach mogli skorzystać z naszych usług.
To, że udało się nam tyle osiągnąć na przestrzeni zaledwie kliku lat, na lokalnych rynku i nie tylko, nie oznacza ze zamierzamy osiąść na laurach. Jesteśmy w trakcie kolejnych projektów rozwojowych, które wyniosą nasze usługi serwisowe na jeszcze wyższy poziom. Ale o tym wkrótce.
Więcej na: https://www.homag.com/pl/