Dziura do załatania, drobna usterka, szybka zmiana koloru ścian? Teraz to nie problem. W aplikacji Wolt można już korzystać z oferty sklepu Rompol, oferującego szeroką gamę produktów niezbędnych do remontu. Co istotne, złożone zamówienie dotrze pod nasze drzwi w zaledwie 35 minut.
Wolt dynamicznie rozwija sieć usług quick-commerce i zaznacza swoją obecność w kolejnych segmentach. Tym razem do grona partnerów dołączył sklep Rompol, oferujący narzędzia i produkty do napraw. Oferta sklepu dostępna jest dla mieszkańców Warszawy, a obszar dostaw można sprawdzić w aplikacji i na stronie Wolt.
Od teraz w szybkiej dostawie Wolt można zamawiać artykuły malarskie, narzędzia, artykuły budowlane, hydrauliczne i ochronne, elektrykę, chemię gospodarczą czy artykuły samochodowe i te przeznaczone do pielęgnacji ogrodu. Dla klientów Wolt został także przygotowany specjalny kod rabatowy ROMPOL, dający 10 zł zniżki na pierwsze zamówienie ze sklepu. Kod ważny jest do końca listopada br.
Stale realizujemy naszą ideę „małego centrum handlowego w kieszeni”. Obecność sklepu Rompol idealnie ją wyraża. Dzięki temu partnerstwu możemy oferować naszym użytkownikom produkty w szybkiej dostawie z kolejnego segmentu produktów codziennego użytku — w tym przypadku drobnych napraw czy remontów. Nasz cel jest prosty: zapewnienie w jednej aplikacji dostępu do wszystkiego, co niezbędne w codziennym życiu, nawet jeśli są to narzędzia potrzebne do szybkiego remontu, czy naprawy. Chcemy jak najszybciej i jak najdokładniej zaspokajać potrzeby zakupowe naszych klientów — dodaje Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska.
W Polsce Wolt działa w 13 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Aplikację Wolt można pobrać z Google Play lub App Store.